FierOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende çıkmadı birşey, 2 adımlı doğrulamayı kullanmak her platformda iyidir.
bende 4 yer almış hocam hayırlısı artık allah sonumuz hayr eylesin