sitede sorun filan yok bence hocam,kabul edilene kadar gönder kesin onaylarlar.rahat 10-12 defa kopya içerikden red yiyen siteme sonunda onay verdiler.yalan degil,full kopya idi,spin falan dahi yok direkt kopyala yapıştır

1 haftalık site,2 içerik girip gönderdim onaya.10 defadan fazla red yedi içerik kopya diye,aynı içeriklerden 3-5 tane daha girdim sadece,başka bişey yapmadım.sonunda bıktılar heralde,onayladılar.onlarda kurtuldu bende
Aahahah benim de bulduğum çözüm bu hocam bakalım .d
Bende hiç alakasız biri adına adsense açtım.
Bana red geliyor
....@gmail.com adresinde bir adet adınıza adsense var onu kaaptın diyor.
İlettikleri mail ile alakamız bile yok.
Ticket atın hocam ilgilenirler.