Yeni nesilin yaptıklarını asimile olmak ile açıklayamayız. Bizim küçükken yaptığımız şeylerde büyüklerimize saçma sapan geliyordu muhtemelen. Biz buna kuşak farkı diyoruz. Sadece teknolojinin çok hızlı gelişmesi nedeniyle kuşak farkı şu dönem olması gerekenden çok daha fazla açıldı. Siz ( biz ) bunu kabullenemiyoruz sadece.

Biz asimile oluyormuyuz olduk mu ? Bence olmadık. Ama olmaya başladık.
Çok fazla araplaşmaya başladık ( Din ile ilgili değil söylediklerim )
Özellikle gelen çok fazla sayıda suriyeli bizi asimile etmeye başladı ( Evet evet normalde bizim onları asimile ediyor olmamız lazım, hesapta onlar azınlık ve biz azınlıklar çoğunluk içinde asimile olurlar diyebiliriz ) Ben bu kadar fazla Suriyeli`nin ülkemize alınmasının da bu asimile politikasının bir parçası olduğunu düşünüyorum. Bir ortadoğululaştırma projesinin içerisindeyiz