Ücretli destek istiyorum. sorunsuz sıkıntısız bi mail sistemi çalışsın diyorum. web sitem ile eşleştirip tüm ayarlarını mx vs herşeyini yapıp teslim edecek bir arkadaş lazım. aynı zamanda ufak tefek sorum olduğunda yardımcı olacak. örneğin gibi;
https://www.r10.net/site-amp-server-...abilir-mi.html
Bu konudakini yandex mailde yapayım dedim. imap ayarları vb.