İşletme sırf üniversite mezunu olmak için gidilecek bir bölüm. Eğer gerçekten yazılım üzerine çalışacaksanız eğitimini alın. Vue ve laravel bilmek yazılım uzmanı olmak demek değildi. Olsa olsa web programcısı deyin kendinize. Bi iki algoritma öğrenin, yapay zeka dersleri alın.Mühendis olun.
Buffer tarzı uygulamaya bağlamışsın geleceğini. tutacak yani eminsin. b planın var mı?
birde kendimi kasmayım diye bilgisayar muh. okumak istemiyorum demişsin. gezmek istiyosun. O zaman ne işletmeye git ne bilgisayara. sana ikiside bişey katmaz. Başka şekilde gezmeye çalış, youtuber falan ol. Pek sıkıya gelecek biri değilsin heralde. Muhendislik calısma işidir yeri gelir gece gündüz.