Konu
İşletme mi PC Müh. mi?
17-01-2019, 04:55:48
#14
arifbuba55
İşletme pişmanlıktır.Pc mühendisliği puanı yüksektir ama kazanamassan eğer yönetim bilişimi sistemlerine git lisandır.