MOmerAlpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu düşüncelerim arasındaydı; ama iki yıllık programların lise 5'ten farkı yok gibi. Kampüsleri belki hiç olmuyor. Benim için diploma önemli değil. Kodlama anlamında sıkıntım yok; İşletme okursam; kendimi farklı bir yönde geliştirebileceğimi düşündüm.
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.


Tecrübem olmadan söylüyorum: Bahçeşehir (Silicon Valley benzeri) gibi üniversitelerde okuduğum ve gördüğüm kadarıyla sosyal olanaklar ve proje fikirleri daha ön planda oluyor. Ben sadece okumak için gitmek istemiyorum. Diplomada önemli değil. Dediğim gibi benden zaten ofis çalışanı çıkmaz O proje tutacak.


Farklı bir şehire gitme tercihim elbette var/dı ama ekonomik sıkıntım olmazsa; o da projelerimden biri tutarsa oluyor Eğer proje tutarsa Üniversite'yi bile unutabilirim. Kim unutmaz ki Genç yaşında dünyayı gezmek...
Parmak bastığınız önemli nokta: "İstanbulda iyi bir devlet üniversitesinin en kötü bölümünü taşra üniversitedeki tüm mühendisliklere tercih ederim".
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
Mühendislik ve kodlama farklı şeyler. Önlisans bölümünü geçiş evresi olarak düşünün. Asıl eğitimini mühendislikte alacaksın. Veri yapıları, normalizasyon, problem çözme veya proje yönetimi gibi becerilerini dersler sayesinde çok daha ileri taşıyacak üniversite. Bizim okulda en fazla 4 ders aldım kodlama ile alakalı. Gerisi tamamen alanında profosyonelleşme ile alakalı. Eğer yazılım veya bilgisayar mühendisliği tercih edersen kodlama bilgin hiç bir işe yaramayacak (diğer konuları kolay kavraman ve yazılımla bağdaştırman dışında).