Aynı sorular için 3-4 yıl önce bende yanıtlar arıyordum. Sonucu 2 kez üniversite bırakıp açık öğretime kayıt olmak oldu. İşim ve projelerim hep ağır bastı ve bana daha çok şeyler kattı. Şuan açık öğretim öğrencisiyim. İşime ve projelerime çok daha fazla vakit ayırabiliyorum. Elbette "Üniversite hayatı" denilen kısmı tatmanı tavsiye ederim fakat hem projeler hem okul ikisinin bir arada yürümesi fazlasıyla disiplin istiyor.