Üniversiteden üniversiteye değişir mi bilmiyorum ama yönetim bilişim sistemleri okuyorum. 4-5 dönemdir java ve c++ dersi alıyoruz(alıyorlar -artık derslere girmiyorum bile-). Sorsan şimdi bana ne kodlarsın diye hesap makinesi derim. Yazılımı insan kendisi deneme yanılma yöntemiyle öğrenir. Üniversiteye geçmeden önceki kodlama bilgime bir şey katmadı okul.