Merhaba,
Hayırlı olsun, sadece nacizane fikrim, türkçe ismin yanına ingilizce isim uygun olmadığını gördüm ama anlamına gelince uygundur. Herkes tabi ki böyle fark edecek bir durumu yoktur.
Görüşleriniz için teşekkür ederim. İsim konusunda hem fikirim.Boşta olunca dayanamadım aldım.

En kötü ihtimal boşta durur sonrasında bakarız artık...