AdSense'de mantık aranmaz, geçmiş olsun. Bir altınızdaki konuda da belirtmiştim 6 aydır reklama teşvik üzerine kurulmuş bir siteyi şikayet ettiğimiz halde hala aktif yayını devam ediyor. Bu sitelerde aylık 30-40K TL ödeme alıyor, kısacası mantık error, boşuna hiç aklınızı yormayın çünkü bu işin mantığı yok.
Bakın bu konuda haklısınız
ben yıllardır uğraşıyorum bunlarla. hepsi de hintli çıkıyor.
adam w.arez tema sitesinde adsense kullanıyor aylardır. 10 kere şikayet ettim sonuç yok.