Hocam ben aylardır araştırma yapıyorum ve kendimi eğitmeye çalışıyorum site açma konusunda.. Ancak insanların Türkçe siteleri pişmanlık olarak tanımlaması beni ürkütmüyor değil güzel örnekler olsa da.
Benim şahsi görüşüm bu olayın tamamen zaman, emek ve maddiyat orantısı ile alakalı olduğu yönünde. Türkçe bir site ile çok daha fazla emek ve zaman harcamak gerekiyor güzel gelirler yakalamak için. Çünkü açacağınız siteye göre ulaşabileceğiniz kitle sayısı maksimum 30-40 milyon kişi olacak Türkçe içerikli bir sitede ve kazanç TL olacak. Aynı şekilde İngilizce dilinde bir site açtığınızı düşünün. Ulaşabileceğiniz kitleyi 100 milyonlar ile ölçebilirsiniz. Aynı emek ve zamanı harcadığınız takdirde İngilizce olan site çok daha kısa sürede size kacanç getirmeye başlayacak ve kazanç $, gibi döviz olacağı için şuan ki kurlarında etkisiyle Türkçe siteyi kazanç anlamında katlayacaktır.