Türkçe sitelerde gayet kazançlar var. Ne sitesi açacağına bağlı gidip herkes gibi düz bir blog açıp ilgi çekmeyen makaleler paylaşırsan 1 kuruş bile kazanamazsın.
Hocam ben aylardır araştırma yapıyorum ve kendimi eğitmeye çalışıyorum site açma konusunda.. Ancak insanların Türkçe siteleri pişmanlık olarak tanımlaması beni ürkütmüyor değil güzel örnekler olsa da.