Merhabalar..
Uzun zamandır forumdaki konuları takip ediyorum.. İnsanlar Türkçe içeriğe sahip sitelerden kazanç sağlanamayacağı konusunda hemfikir neredeyse. Benim gibi yeni site açacak arkadaşların da hevesinin kırılmasına sebep oluyor bu durum. Farklı adsense hikayeleri okuduğumda istikrarlı ve kararlı bir şekilde çalışan insanların eninde sonunda iyi bir kazanca sahip olabileceğini görüyorum. Peki iyi çalışanlar iyi şekilde kazanabiliyorken insanlar neden Türkçe siteler konusunda bu kadar olumsuz ?