1 sene olmak üzere Turknet'e geçeli. Superonline'dan geçiş sağlamıştım Konya'nın öğrenci mahallesi Bosnahersek mahallesinde. Geçiş sürecinde eski numaramızı kullanmak istememizden süperonline ve turktelekom tarafından gereksiz 1 ay internet sıkıntısı yaşadık en son yeter artık deyip sıfırdan turkneti arayıp işlemleri başlattım. Başvuru formunu mail olarak gönderdiler çıktı alıp doldurup göndermem 30 dk falan sürdü çarşamba günü öğlendi. Hat başvurusunu evraklar ellerine geçmeden başlattılar.Cuma akşamı ellerine ulaşıp hizmet aktif oldu ve cumartesi öğlen kurulum için gelindi sonuçta 3 gün gibi bir süreçte bağlandı. 1 senedir kullanımda internet sıkıntısından bir kere bile ticket atma ihtiyacı duymadım yavaşlar gibi olduğunda modeme bir reset attım geçti gitti. Superonline'da en baba 5 megabitle bağlanırken şimdi 30'un altına inmiyor. Sonuç olarak adamlar elinden geleni vermeye çalışıyorlar. Mottolarıda bunu gösteriyor " Biz 12-24 ay taahhüt alıp senede bir kaç kere memnun etmek yerine taahüt almadan her gün memnun etmemiz gerekiyor"