agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman bilgisayarı da ve Televizyonu da Türkçe kullanmayın ve izlemeyin.
televizyon izlemiyorum. onun yerine ingilizce dilinde, altyazısız dizi izliyorum. bilgisayarım da Türkçe değil okuduğum bölüm de Türkçe değil. ve dediğiniz şey konudan çok uzakta, asla bir anti-tez değerinde değil. konuyu başka yere çektiniz.