Güzel taktik adamlar profesyonel olmuşlar diyecektim ama niyeyse bu adamların Türkçeleri pek yok gibi "tabi isterseniz uzatmak" ne ya Rus mu ne bu arkadaş ben var platin üyelik istemek

Birde nedense hep SAEC i kullanıyorlar yakacaklar adamın başını