Yaklaşık 1 hafta önce kampanyalarını gördüğüm HostLAB firmasının fiyatları bana gayet uygun geldi ve deneme amaçlı kendileriyle çalışmaya başladık. Çalışmaya başladığımız günden bu yana destek taleplerine aldığım hızlı yanıtlar ve ilgileri için ne kadar minnettar olduğumu söylersem az olur. Kendileri gayet samimi ve işlerini düzgün bir şekilde yapıyorlar. R10 aracılığıyla tüm HostLAB ekibine teşekkürlerimi sunuyorum...

Edit: Sözlerinina arkasında durmadılar. cPanel lisansı dolunca kendi yazılımlarını sunacaklarını söylediler ama yaklaşık 1 haftadır ne WHM nede cPanel erişimim var. Lisans bitti, kendi yazılımlarını da sunmuyorlar. Bu yüzden firmamı değiştirdim.