aslında sorun yapay zska değil yanlış bilgisiz haber yapılması
facebook yapat zeka dedikleri kendi arasında dil oluşturdu ve fişi çekildi derken amaç beyinde olumsuz birşey gibi göstermek ama halbuki ne olduğu hakkında bilginiz bile yok sanırım
aslında burada yeni dil değil optimizasyon söz konusu. örneğin what is your name , wiyn şeklinde kısaltılıyor böyle öptimizasyon yaparak sistem en iyisini buluyor fakat algoritmayı çözemiyorlar sonra vay efendim şöyle böyle
tabiki iyi kötü değildir. avantaj ve dezavantajları ayrı ayrı vardır. işsizliğe sebep olurken yeni meslekler doğuracak. akılı insanlar hayatta kalacak fakirler cahiller maalesef yok olacak. zengin fakir arasında uçurum artacak
kısaca bilmeyen insanları eksik bilgilerle bilgilendirmeyin