Merhaba arkadaşlar, az önce bir mail geldi; "Bu e-posta, web sitelerinizden birinin şu anda AdSense program politikalarımızla uyumlu olmadığını ve sonuç olarak web sitenize reklam sunumunun devre dışı ırakıldığını bildirmek için gönderilmiştir. " diye. Link olarak da sitemin bir kategorisini göstermiş. Şuan reklamlar hala gözüküyor sitemde. Sitemin her şeyi tam hile hurda bir şey yok. İtiraz için nasıl bir yol izlemem lazım? İlgili kategoriyi kaldırsam, itiraz başvurusu yapsam sorun düzelir mi?