Kodu kaldırdığınız halde 500 hatası alıyorsanız demek ki yanlış bişeyler silmişsiniz
Yok fazlalık silmedim ama .htaccess dosyası public html de duruyor şuan da. Onu başka klasöre taşıyınca site açılıyor. Htaccess dosyasının başka klasör de durması sorun yaratır mı?