Peki NIYE?
Niye bir baba ve kizini ayiracaksiniz?
Madem sehirde hastane, bakim vs vs icin iyilik yaptiniz, simdi niye kotuluk pesindesiniz?
Arkadaslarin dedigi gibi, eger okul icin ise adreslerini sizin eve gostermeniz ve okul islemleri icin bir vekaletname yeterlidir.
Hocam ayırma durumu tam tersi. Çocuk doğduğundan bu yana bizimle birlikte anne ve babası olarak kendi anne ve babamı biliyor. Diğer işlemler için vekaletname diyorsunuz teşekkürler.