Merhaba arkadaşlar amcamın 2015 yılında dünyalar tatlısı bir kızı oldu ancak bu kız çocuğu doğduğunda dudağı ve damağı
kurt dudak şeklinde doğdu. Amcam köyde oturduğu için bakımını fazla iyi yapamayacağını düşünerek annem ve babam doğduğundan bu yana büyüttüler ve kardeşimizden hiç bir farkı kalmadı. 2-3 defa ameliyat geçirdi ve düzeliyor İnşallah dahada güzel olacak. Şimdi asıl sorun şu okul dönemi başlıcak ve artık bizde nüfusunu üstümüze geçirmeyi istiyoruz ancak amcam nüfusu vermiyor. Bununla ilgili ne yapabiliriz nasıl bir çözüm yoluna gidebiliriz bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim. Hepinize teşekkürler.
Amaç sadece okul vb. işlemler içince aileden vekalet alabilirsiniz.