Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Mf.Rub; hep açtıgın konularda bana ait değil yazıyorsun belkide sana ait bizimi yiyorsun
Yok be dostum R10'dan birileri değerlendirsin diye jenerik domainleri yazıyorum

KSCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Truva ihalesindeyim.

Huge karşımıza çıkmasında
Huge başa bela