Kendi alt yapına göre karar ver hocam ornegın ben 50mbit alıyordum turnete gectım 35ı zor goruyordum unutmayın ki turktelekomun alt yapısını kullanıyor onlardan dusuk verıyor ayrıca en onemlısı musterı hızmetlerı yok adamların

anca twıtter dan yazınca ınsan cevaplıyor onun dısında nereden ulasmaya calısırsan calıs sıstem cevaplıyor ve senı sıstem ıcınde evırıp cevırıp telefonu suratına kapatıyor en fazla 10 gun dayanabıldım 10 gune 85 tl fatura cıkardılar odedım yeter kı kurtulayım dedım Turktelekom 50mbit sınırsız 70 tl alıyorum karsımda ınsan var en azından evıme kadar gelıp kontrol edıyorlar sorularıma cevap verıyorlar

TÜRKNET PİŞMANLIKTIR...