maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taahhüt yok. Müşteri hizmetleri çok kötü. Hizmet alt yapıya göre değişiyor. Bazıları çok memnun bazıları hiç değil.
Abone olmayı karar verirsen referansım üzerinden üye olabilirsin. İkimiz de 1 ay ücretsiz kazanırız.
Tabi hocam. Superonline için de iyi dediler ama taahhüt olayı önemli benim için.