şuan incirlik üssünde asker olan abd vatandaşı biriyle görüşüyorum. sahibindende sattığım ürünü nijeryadaki kuzenine hediye edicekmiş. anlaşma yaptık. pazartesi ödeme yapıcakmış. ilanı kaldırmamı istedi bende ödeme gelmeden kaldıramam dedim. bakalım ne olucak
numarasıda bu