Arkadaşın üstüne biraz fazla gidilmiş sanırım. TÜRKİYE'DE yaşıyoruz. Benim girdiğim türkçe teknik servis siteleerinin %80 i bu siteden çok daha amatör ama onlar bile iş alabiliyor. Hiç kimse sizin kadar detayına girip o kadar ince ayrıntılı bakmıyodur olaya. Girenler grafiker veya web tasarımcı değil sonuçta normal vatandaş.
Mobilde birkaç hata dışında site de pek bir soorun göremedim ben. Slidera daha ilgi çekici görsel koyuulabilir. Onun dışında onlinee chat koymalısın siteye geleen ziyaretçiye otomatik yardım mesajı göndermeli.
Sana yaptığım bir kaç tasarrımı atıyorum fikir vermesi açısından..