O zaman bir şey diyemem. Konu hakkında biraz daha ayrıntı verirseniz, daha kolay size yardımcı olunur. Sadece yazdıklarına göre yorum yaptım ama yazmadığın çok şey var gibi görünüyor.
Hocam daha fazla detay verirsem kişinin kimliği ortaya çıkar baltalamış gibi olur. Ücreti belirli kısmını iade edeceğini söyledi şuanlık daha fazla detay vermyieyim.
Satış konusunda yazanların hukuki bir geçerliliği yok. Yasallık kazandırabilmek için sözleşme imzalamanız gerekir.
Öyle abartılacak hukuki bir şey yok sadece sormak istedim.