sitede kullanılan grafikler ve tasarım olarak gerçekten çok amatör duruyor. Müşteri gibi sitenizi inceledim bende açıkçası pek güvenmezdim bu siteye. mevcut tasarımı revize etmek yerine sıfırdan bir şeyler yapın.

https://prnt.sc/m65wnq şu slider olamasa daha yararlı. paint'te yapılmış gibi duruyor sene 2019 olmuş artık müşteriler grafik kalitesini ayırt edebiliyor

http://prntscr.com/m65xn8 şuna bir bakın. amatörce revize yapmayın bence komple sisteminizi değiştirin

http://prntscr.com/m65yc6 yine paint faciası 7 üste kaymış paintten yazıldığı çok belli.

etiketleri gizleyin yada kaldırın, bir çok yerde ingilizce site yazıları var tema tam türkçeleştirilmemiş. daha çok eksik var sitede sadece ilk gözüme çarpanları yazıyorum.
hocam sadece fikir vermek adına yazıyorum başka bir maksatım yok.