127 sayfa konu olmuş, en son mesajı da dün atmışlar. "Aktif midir" sorunuza "daha nasıl aktif olabilirler ki?" diye sorasım geldi. Yazmadan edemedim.
2 gün önce özelden yazdım bugün online olup cevap vermemiş halen mesajıma ve halen bu konuya da ne deme mi bekliyorsun? el bi ne değiştirmiş galiba burası doğal olarak cevap alamayınca konusuna yazdım.