ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mibilde siteniz bana güven vermedi. Bence kurumsal bir tema bakmalısınız. Ayrıca tbm oranını çok yüksek tutmuşsunuz. 1 tıklamaya 1tl vermek yerine 5-10 kuruş vererek 10 kat daha fazla etkileşim alabilirsiniz.

Anasayfada işlemler için sabit fiyat verin. Ayrıca müşteri yorumlarına ve önceki hali sonraki hali gibi bilgilere öncelik verin.
Genel olarak yapılan yorumlarda güven vermediği söylenmiş bu yorumlara çok şaşırdım temayı ben beğeniyorum şahsen peki size cevap vererek herkese sorayım güven veren tema nasıl olmalıdır ? Mobilde sliderda bir hata olmuş onu düzelteceğim ama cidden güvensiz oluşturacak ne var temada ? birde tbm o kadar düşük tuttuğumuzda kelimelerde çıkmıyor ki hocam 1 TL yazıyorum öyle yukarıda çıkıyor daha düşük rakamlarda altta bile görünmüyor bazen



mustafaersoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobilden girdiğimde logonun solundaki menü ikonuna tıkladığımda boş bir sidebar menü açılıyor. WhatsApp ikonu çok büyük. Sliderdaki resimler alt alta koyulmuş 5-6 aynı resimden oluşuyor, yazılarda ciddi manada anlatım bozuklukları var. Müşteri yorumları kısmı çok hızlı değişiyor okunamıyor. 1011 teknik servis talebinden 870 tane tamamlanmış görünüyor, ben müşteri olsam neden 141 tane tamamlanmamış iş var diye düşünürüm. Referanslarımız kısmında aynı fotoğraf kümesi 3 kere koyulmuş ancak başka bir şey yok. Yani siteniz genel olarak amatör görünüyor. Daha profesyonel bir site iş yapacaktır diye düşünüyorum.
Yorumunuz için teşekkür ediyorum. 1011 servis talebinin hepsi olmuyor ki hocam siz talep ediyorsunuz diyelim iadesi oluyor vaz geçeni oluyor dükkana her giren müşteri sizden mal alıp çıkıyor mu ? Onun dışında sliderda mobilde sorun var masaüstünde yok onu düzelteceğim. Referanslarıda 3 tane resmi yan yana koyup facebook sayfama link çıkıyorum orası ondan öyle düzenleniyor yani orası son olarak daha profesyonel bir tema önerebilirmisiniz ?