vBulletin 3 ve 4 sürümlerini seven biri olarak başarılı buldum ama tabi ki teknolojiyi takip edip güncelini kurmak her zaman iyidir(XenForo,IPS), inşallah ilerlersin.Lakin ana sayfada iken ben de biraz kasma oluştu yani tam akmıyor site gibi, bir bakmanı öneririm.