Keras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke XenForo olsaydı @fatii; değil mi? Eğer lisans yoksa XenForo lisansı satın alıp, sistem geçişi yapmanızı öneririm.
açıkcası forumlarla hiç uğraşmadım xenforo bildiğim kadarıyla daha gelişmiş 😊 ama bana sorsan genel soru cevap sitesi güzel bir script ile forumdan çok daha tutulma oranı yüksek özellikle kızlar soruyor gibi bir soru cevap sitesi yada ahmete sor gibi ücretli soru cevap sitesi yapılabilir😊

ikisinin tutulma nedeni kızlarda

gizli kullanıcı olabiliyorsun gizli kullanıcı olduğu için çok tutuldu

ahmetesorda para kazanma şeysi olduğu için😊