Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan sorunum düzeldi zaten, düzeldi diye belirtmeyi unutmuşum. sizde düzgün değilmi ki ?
önceki gönderdiğim resim benim düzeltme yaptıktan sonraki hali, düzeltme yapmadan gözüken biraz daha basık geldi gözüme bilemiyorum

Bu arada operadan test ettim belki tarayıcı uyumsuzluğudur (safaride de aynı bu arada)