Konu
Caddeforum.com Genel forum sitesi
11-01-2019, 14:48:27
#4
Keras
Keşke XenForo olsaydı
@
fatii
; değil mi? Eğer lisans yoksa XenForo lisansı satın alıp, sistem geçişi yapmanızı öneririm.