obik olmaması çok büyük eksiklik ayrıca forum siteleri neredeyse artık ölü diyarı gibi.

ayrıca genel forum olması dahada kötü.

ve mobil olmaması bana göre tamamen sitede bir şey beklemem.

hevesini kırmak istemem inşallah güzel yere gelir ama daha bu gün googleden mail geldi. dur mail kopyasını bulup atayım

Konuyla ilgili temel bilgiler: Mobil öncelikli dizine ekleme, (öncelikli olarak mobil) kullanıcılarımızın aradıkları içeriği bulmalarına daha iyi yardımcı olmak amacıyla Googlebot'un artık dizine ekleme ve sıralama için sitenizin mobil sürümünü kullanacağı anlamına gelmektedir. Google'ın tarama, dizine ekleme ve sıralama sistemleri, geçmişte sitenizin içeriğinin masaüstü sürümünü kullanıyordu. Bu da, masaüstü sürümü mobil sürümden farklı olduğunda, mobil arama yapanlar için sorunlara neden olabiliyordu. Yaptığımız analizler, sitenizin mobil ve masaüstü sürümlerinin benzer olduğunu gösteriyor.

hem kullanıcı açısından hemde google açısından kötü.

bana göre şuan en çom tutulan forum benzeri siteler genelde tutma olasığı yüksek olan şey soru-cevap siteleri

tekrardan başarılar dilerim hocam