SharkWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendileri ile 2 ay bi süre zarfı içinde çalışmaya başladık, öncelikle çok beyfendiler ve yardım severler. Kendilerine zamanında açmış olduğum şikayet konuları yüzünden özürlerimi iletiyorum. Tekrar bi şikayet konum olmayacaktır. Böyle bi firma bu şikayeti haketmiyor çünkü, herkese tavsiyemdir teşekkürler.
@narin;
hocam 1 saat önce adamlarla tartışıyordun önermiyordun