%15 stopaj geyiği yüzünden büyük ihtimal şirketler reklam çıkmıyor. Konuştuğum 2-3 yerin kafası karışmış , muhasebe departmanıyla görüşüyorlarmış , çözülene kadar reklam çıkmayacağız dediler. İnsanlar reklam çıkmayınca da tbm rekabeti düşüyor ve reklamverenler çok düşük tbmlere reklam verebiliyorlar. Tıklama başına ortalama 1 lira alan sitem 0.08 i zor alıyor.