Carillos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankalarda sms onayı yok mu? Şifreyi alsalar ne yapacaklar ki?
Evet bu soruyu ben de merak ediyorum. Maillerden de geliyor. Aynı arayüz vs. Hadi kaptırdık giriş şifresini. Mobil onayı nasıl asiyorlar? Telefon numarasına spoofing denilen bir şey mi çıktı yoksa.

Sent from my CLT-L09 using Tapatalk