bilgim yok ama ben nüfus müdürü olsaydım, bana gelip "internet sitesi açarken iki tane T yan yana geliyor" deseydiniz, allah başka dert vermesin deyip kovardım
Hahaha ilahi ben değişicem demiyorum empati kurarak o anı sizde yaşasanız ne yapacaksınız bilmiyorum, amacım göbek adımı ekletmek