sistemleri var, bireysel kullanıcılar ilana numara yazınca otomatik algılayıp ilanı yayına almıyor.
2. veya 3. resme numarayı yazın, açıklama kısmında da resimlerin üzerine no yazdım deyin şansınız varsa kontrol eden personel görmez.
benimde bir sorum var.
@Lolita; nickini çok aradınız mı?
o eskiden di, aynı cep telefonu ile yılda 1 defa üye olabilirsiniz uyarısı veriyor.
5 yıldır forumdayım hocam o an hangi kafa ile öyle yazdım bilmiyorum