20 yıl Kocaeli'de yaşadım. Eminim güzel insanlar vardır ama ben bu palu ailesi gibi bir çok olayın olduğunu düşünüyorum o ilde. Kocaeli çok karanlık bir şehir. Orada yaşadığım süreçte başıma bir şey gelmediği için çok şanslı hissettim kendimi ve o küçük çocuklar ölen insanlar için çok üzüldüm. Allah ıslah etsin, şeref yoksunu insanlar gram pişmanlık yok hiç birinde. Neyse elbet yaptıklarının cezasını çekerler. Bir bomba yapsınlarda patlayınca sadece bu kafada tehlikeli insanlar ölsün, pimi ben çekip atmaya hazırım.