Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
subdomaini public_Html içine açarsın

site.com/index.php //Normal bi script olabilir

site.com/client (client.site.com)

ana dizindeki index.php ye require_once('client/init.php'); yi alırsın ardından whmcs nin fonksiyonlarını kullanabilirsin.
hocam eyw bilgiler için işime yaradı sadece şurada tıkandım. whmcs six temasındaki index.php yi direk clientarea.php ye yönlendirmede sıkıntı yaşadım bir önerin varmıdır