subdomaini public_Html içine açarsın
site.com/index.php //Normal bi script olabilir
site.com/client (client.site.com)
ana dizindeki index.php ye require_once('client/init.php'); yi alırsın ardından whmcs nin fonksiyonlarını kullanabilirsin.
hocam eyw bilgiler için işime yaradı sadece şurada tıkandım. whmcs six temasındaki index.php yi direk clientarea.php ye yönlendirmede sıkıntı yaşadım bir önerin varmıdır