Bence ikiside değil
Performans isteniyorsa Focus ayrıca Focus için bir dezavantaj çok dar zira arkaya oturulmuyor yalnız Ford arabası dayanıklı ve sağlam olur
Civic konforlu ama performans çok tatmin edici değil yakıt ekonomisi iyi bunun yanı sıra yol tutuşuda kötü
Bana kalırsa bunların yerine Opel İnsignia'ya bakınız yakıtı çok olabilir biraz ancak hem D segment hem de performans BMW'lere kafa tutar