CIVIC iyidir aslında 2 farklı model kullandım memnundum arıza yaşatmıyor kolay kolay fakat arızası olduğunda da biraz problem yaşatabiliyor. Ve nedendir bilinmez diğer otomobiller 1 artıyorsa bunun fiyatı 2 artıyor

Yatırım aracı gibi
Benzinli düşünüyorsan CIVIC mantıklı olabilir fakat dizel düşünüyorsan FOCUS derim.