skdenizcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsinde fakrlı kullanıyorum. Voice olabilir.
Voice gerçekten harika bir tema. Fakat themeforest'te linans bedeli oldukça yüksek fiyatlı. size bir p.m atacağım bakarmısınız