Ay
konuşmalarına dikkat et. dikkatli okusaydın ben baştan söyledim o inşaat firmasına. elektirk borcu toplu gelmesin bunu bir şekilde halledelim diye. iskan al öyle elektriğide üstüme alayım dedim o konuşmadada. yukarıda ki arkadaşın dediği gibi benim inşaatla ne alakam var bana şantiye elektriği faturası çıkartıyorlar. ayrıca kaldıki inşaattan önceki halinden bananede niye ödeyeyim inşaat halindeyken kullandığı elektriği
Oturmasaydın o zaman. 9 ayda 700 TL çok normal bir rakam. Aylık 90 TL yazmış.
Sözlerimin tamamen arkasındayım.