Hocam bence sosyal medya ya gerçekten iyi değer verirseniz güzel kazanabilirsiniz. Mesela benim elimde 700 takipçili, 300, 400, 300 takipçili birkaç hesap var. Bu sektörde takipçi kasmak baya zor 700 takipçiyi 2 ayda anca yapabildim. Yalnız etkileşimi de bir o kadar iyi.

Size tavsiyem hesapları tamamen organik kasmanız yönünde. Sakın yüksek takipçili diye bot hesap almayın veya hesabınıza bot karıştırmayın. Tamamen organik şekilde iyi konumalara geleceğinize eminim.

Bu arada sizin yerinizde olsam dükkan açmaz bir depo kiralar buradan satış yapardım. Hem kira, doğalgaz, eleman, elektrik, su, sigorta, reklam, ürünleri sergilemek için çeşitli malzemelerden tasarruf etmiş olursunuz. Hem de artık insanlar bu tarz ürünleri sosyal medyadan daha fazla almak istiyor. Bu tarz masrafları yapmadığınız için internette ürünü daha ucuza satabilirsiniz.