2008 yıllarında falan başladığım oyun. Çok şey değişmiş. Yeni server gelse bile başlamak içimden gelmiyor.

Ama madem başlamıyorum bunu fırsata çevireyim deyip bloğuma yazı eklemiştim. Yeni yeni meyvelerini alıyorum.

Bknz