Konu
Eski Knight'çılar
09-01-2019, 01:00:22
#42
zego
2008 yıllarında falan başladığım oyun. Çok şey değişmiş. Yeni server gelse bile başlamak içimden gelmiyor.
Ama madem başlamıyorum bunu fırsata çevireyim deyip bloğuma yazı eklemiştim. Yeni yeni meyvelerini alıyorum.
Bknz